Frisca din smantana acra… ce deliciu!

Daca o ia cineva la intrebari pe Lady Io va spune ca nu e ea de vina, ca Adi Hadean a inceput. El a scris pe blogul lui cel gustos ca se poate face smantana din frisca acra. Nici nu a stat prea mult pe ganduri Lady Io si a venit acasa incarcata cu capsuni si smantana.

A batut smantana cu zaharul (4 linguri de zahar la 300 g de smantana), insa i s-a parut ca e cam prea dulce. Asa ca a mai adaugat un borcan de iaurt de oaie si bivolita, tot 300 de grame. Astfel, frisca rezultata a fost atat de dulce pe cate isi dorea Lady Io, in plus avea o textura mai fina datorita si iaurtului si o aroma deosebita. Restul a fost foarte simplu:

Combinatia este atat de buna, incat dupa o saptamana experienta a fost repetata. De data aceasta cu zmeura si banane. Chiar si mai bun.

Incercati si voi, merita! Pofta buna!

13 responses to “Frisca din smantana acra… ce deliciu!

  1. Pingback: Frisca din smantana acra… ce deliciu! | Retete culinare, retete noi | Retete culinare

  2. zmeura cu banane si friscaaaaa? me likey!

  3. pai, pana sa apara smantana asta dulce, speciala pentru frisca, din smantana din asta faceam frisca. Mie si acum imi place mai mult asta, din smantana fermentata, acra. O saptamana frumoasa!

  4. Da si eu folosesc numai frișca făcuta de mine!!!
    Rareori (poate o data la doi ani)la nevoie cite un praf!dar nu se poate compara!!!măcar nu are chimicale si conservant! am învățat de la mama si de atunci numai cu smântâna fac!Si dacă pui iaurt putin cu smântâna merge?nu am făcut dar uite azi am luat iaurt de bivolița si voi face!

  5. Mmmm, frişcă făcută în casă? Îmi aduce aminte de copilărie. 🙂
    N-am pus niciodată iaurt în smântâna pentru frişcă. Trebuie încercat, neapărat. 🙂
    Te pup dulce-acrişor, aşa ca frişca ta. 😛

  6. Pare delicios. Si mie imi plac capsunile cu zahar.

  7. da, si noi tot din asta acra facem. mie mi se pare mai putin lesinacioasa, de la cea din smantana dulce ma ia cu rau, nu stiu de ce 😀

Lasă un răspuns

