Doua salate

Lady Io este o mare amatoare de salate. Iata doua modele de salata care sa va dea idei.

Salata cu mozzarella

Se asemesteca rosii si ardei cu mozzarella proaspata si cu rucola. Neaparat trebuie adaugat busuioc – preferabil este cel proaspat, dar daca nu aveti, merge si cel uscat. Ii mai trebuie doar un pic de sare, de piper si de ulei de masline extravirgin. Combinatia aromelor este excelenta.

Salata cu bacon

Baconul taiat in bucatele mici se perpeleste in tigaie. Intre timp, in castronul de salata amestecam salata verde, spanac, ceapa, rucola si orice alte frunze (comestibile) mai avem la-ndemana.  Pregatim un sos foarte simplu: se bate un pic de ulei de masline cu zeama proaspata de lamaie si cu sare. Se pun si niscaiva plante aromatice. Se adauga bacon-ul, fara grasimea scursa in tigaie.

Pofta buna!

8 responses to “Doua salate

  1. sunt foarte gustoase amandoua.recunosc,prima am mancat-o in nenumarate randuri dar a doua inca trebuie sa o incerc.si asa am sa fac cand o sa am nitel timp 🙂

  2. excelente combinatiile. eu nu prea ma dau in vant dupa mozarella, dar asta e o modalitate care sa-i sporeasca gustul, mai ales ca dupa rucola sunt innebunita. musai si busuioc daca avem rosiile langa mozarella si rucola, deci un regal al aromelor. minunata. a doua mi-a amintit de salatele pe care le mancam la Lyon, in pauza dintre cursuri, dressingul este foarte gustos – eu il mai stiu si in varianta in care toate ingredientele mentionate de tine se amesteca si cu putin mustar. pe scurt, doua ide simple, dar delicioase! 🙂

  3. gustoase tare salaticile!!! cea cu bacon chiar imi face cu ochiul!!!

  4. mda, lasa ca e iarna inca, nu vreau salata. dar am notat pentru mai la primavara 😉

Lasă un răspuns

