Merele si cascavalul

In urma cu cativa ani, Lady Io a invatat de la verisoara ei o reteta simpla si foarte simpatica: salata de mere cu cascaval. Merge de minune cand aveti invitati si sunteti in criza de timp.

Astfel, a invatat Lady Io sa ia cascaval afumat si sa-l taie in cubulete, sa-l amestece cu niste mere acrisoare, taiate tot cubulete, iar sosul poate fi, la alegere:

– maioneza

– ulei de masline batut cu zeama de lamaie, sare si piper

– mustar amestecat cu ulei de masline, miere si lamaie (merele trebuie sa fie in cazul asta cat mai acre).

Preparerea dureaza cateva minute, iar salata are un efect foarte placut asupra invitatilor, a observat Lady Io.

Pofta buna!

10 responses to “Merele si cascavalul

  1. foarte buna mancarica asta 🙂 stii ca in italia se face si cu pere?si e atat de buna si de faimoasa incat este si o vorba cand se face astfel de salata:nu-i zi taranului cat de bun e cascavulul cu pere 😀 cam asa ar suna tradus.desi cu mere acrisoare parca e mai invitanta 🙂

    • O, trebuie sa incerc si cu pere. Si sosul?

      • e tocmai aici faza interesanta.se ia o para si o bucata zdravana de parmiggiano si se ia o gura de para si o gura de parmiggiano.cand am incercat si eu pentru prima data mi-a placut atat de mult incat cu greu am putut sa ma opresc 🙂 🙂
        p.s.la multi ani!sa ai un an cat mai frumos si sa ti se indeplineasca tot ce doresti tu.si lui chiti o pupatura puternica!

      • A, deci nu e chiar o salata 🙂 O sa-mi iau si eu niste parmiggiano intr-o zi sa incerc 🙂 Pup chitirelul va pupam si noi pe voi. La multi ani!

  2. Interesant.

    Eu am făcut cu mere şi grapefruit o salată de somon afumat. Ies tare interesant merele în salate cu celelalte ingrediente.

  3. La mulţi ani! Un An Nou cu împliniri şi fericire, cu tot ce îţi doreşti şi cu încă ceva în plus!

  4. ce bun! acuma, eu sunt intr-o dispozitie friptureasca, deci vad salata asta langa o bucata de friptura rece, de porc sau de curcan. delicios, zau!

Lasă un răspuns

