Paste de hrisca si sos cu anghinare

Lady Io si-a dat seama de curand ca, daca ar vrea sa fie vegetariana, nu ar fi o problema. Caci nenumarate sunt deliciile, chiar si in lipsa carnii.

In magazinele de produse naturiste se gasesc paste facute din hrisca. La sfatul unei persoane dragi, Lady Io s-a hotarat sa incerce aceasta ciudatenie de care nu mai auzise. Pastele aveau o culoare ciudata, insa asa cum o stiti, Lady Io nu refuza sa incerce noutati (ma rog, nu incercati totusi sa o convingeti sa manance gandaci sau viermi).

Pastele se fierb la fel ca orice alte paste, cu grija sa nu se inmoaie prea tare.

Pentru sos, Lady Io a inceput cu o multime de rosii decojite.

A deschis si o cutie de anghinare in cinstea evenimentului.

Lady Io a pus la calit niste ceapa cu un pic de apa, pana cand ceapa a devenit transparenta. A adaugat apoi rosiile taiate cubulete, anghinarea cu tot cu zeama in care statuse, precum si cateva verdeturi din cutia fermecata (cimbru, oregano, busuioc, rozmarin) si un pic de sare si de ulei de masline extravirgin.

Pastele de hrisca s-au dovedit foarte gustoase, iar combinatia cu sosul de rosii cu anghinare un real succes.

Pofta buna!

6 responses to “Paste de hrisca si sos cu anghinare

  1. Foarte interesanta aceasta reteta, mai ales ca eu sunt fanul acestei plante. Neavand gluten, pastele sunt mai digeste si sigur au fost deosebite in aceasta combinatie. Eu am faina de hrisca si o sa incerc sa fac paste proaspete, care e posibil sa fie si mai bune ma gandesc. O duminica placuta, Lady!

    • O, nu am incercat niciodata sa fac paste proaspete. Succes! Astept sa vad ce a iesit 🙂 Duminica placuta si tie! Eu ma indrept spre Gaudeamus.

  2. eu tot nu m-am lamurit ce e hrisca asta, dar pentru anghinare i-as da o sansa :))

    • Un fel de cereala, dar nu e chiar cereala 😀 Pot sa-ti zic sigur ca e buna, in plus e recomandata in diverse regimuri ca fiind mai sanatoasa decat graul (mai ales pentru ca nu contine gluten).

  3. asa deci!!!anghinare se numesc ciudateniile alea atat de bune pe care eu le-am descoperit aici in italia unde sunt chemate”carciofi”!si daca ai sti tu cat ma chinuiam sa ii explic maica-mii cum arata,off ce m-am mai chinuit.mie imi plac anghinarele tare-tare mult.foarte interesanta reteta eu deseorii ii cumpar proaspeti si dupa ce ii curat frumos(of ce chin daca ai sti) ii arunc intr-o tigaie cu usturoi o cana de apa si patrunjel.tot sa-ti inmoi painea !
    p.s.m-am uitat pe unde am putut sa caut o adresa de email de a ta si nu am gasit nicaieri ori nu am stiut eu unde sa ma uit.te rog frumos daca poti sa ma luminezi ca trebuie sa iti zic doua vorbe:))

    • Exact, carciofi 🙂 Nu am mancat anghinare decat din conserva, dar imi place la nebunie. Iti scriu eu pe mailul pe care l-ai lasat cand ai scrisa comentariul. Sper ca e bun 🙂

Lasă un comentariu