O noua pasiune: Mango

Cand era eleva, Lady Io a auzit de la profesoara ei de geografie ca mango ar fi cea mai bun fruct din lume. Pe vremea aceea, nici profesoara si nici Lady Io nu credeau ca vor avea vreodata ocazia sa verifice aceasta afirmatie.

Iata ca vremea a trecut si Lady Io, dupa o indelungata chibzuinta, a decis: da, este foarte bun. Poate nu chiar cel mai bun, dar printre cele mai bune.

Reteta de astazi va propune alaturarea mai multor arome si gusturi.

– 1 mango

– 2 banane coapte

– 30o g de iaurt de oaie si bivolita (da, Lady Io este pasionata de acest iaurt, nu vi se pare)

– 1 lingurita de miere

Lady Io a curatat fructele. Pe mango l-a facut bucati-bucatele, in timp ce bananele au fost date pe razatoarea cea mica si amestecate bine cu iaurtul, impreuna cu mierea. Amestecul a fost turnat peste mango si iata:

A fost atat de bun incat s-a terminat in cateva secunde. Pofta buna!

13 responses to “O noua pasiune: Mango

  1. Mmm,te cred si eu ca sa terminat in citeva secunde..mango e fructul meu preferat unde mai pui ca bananele sint pe locul doi.
    Sm sa incerc si eu dar cu iaurt de vaca.
    Salutari

  2. mmmango :D. si fructul, si tzoalele :D!

    • Hm, de tzoale nu stiu ce sa zic, nu sunt chiar in topul meu. Nu ca n-ar fi si lucruri misto, dar preturile sunt usor exagerate.

      • mda, la Viena in sezonul de reduceri le-am facut gaura in stoc: pai la 5 sau 7 eur niste puloverase ffffffffffffff smechere…

  3. ps: plus outlet center rochii la 3 eur 😉

    • Mda, avantajul de a avea un outlet adevarat in apropiere. Cel de langa Bucuresti este o mizerie. De fapt, am un paltonas de la Mango luat dintr-un outlet din Istanbul 🙂

  4. Ceva asemanator da fara mango am facut si eu ieri!tot intr-o clipa sa terminat!
    Al tau suna tare bine!
    O seara placuta!

  5. Aaaah, asa imi trebuie daca nu citesc la timp. As fi putut sa fac si eu asta in weekend. Dar diseara trec pe la supermarket!

  6. Chiar am trecut pe la supermarket dar nu am gasit niciun mango copt. 😦
    Dar nu ma las!

    • A, aste e destul de dificil. La mango, la fel ca si la avocado, trebuie sa te pregatesti din timp: il iei acum ca sa-l manaci peste 3 zile (in cel mai bun caz). Eu mai iau de la Selgros, unde sunt unele atat de coapte incat sunt aproape de a se strica. Si sunt si mai ieftine :D. Deci castig de doua ori.

Lasă un răspuns

