Istanbul

Lady Io spera ca o veti ierta pentru absenta prelungita. Si in semn de impacare, va aduce plocon de la inalta poarta fotografii cu minunate capodopere.


Aflati de aici aventurile lui Lady Io cu CFR-ul si cum a reusit sa ajunga in cele din urma la Istanbul.

19 responses to “Istanbul

  1. wow, ce bunatati!!!!!! Cum este ceaiul? tare as vrea un pahar 😀

    • Ceaiul este foarte tare (la fel de tare ca o cafea). Daca esti din Bucuresti, il poti incerca la un restaurant turcesc.
      Iti recomand Divan, in centrul istoric sau Pinar, pe 13 septembrie. Linkurile sunt de la cronicile pe care le-am facut celor doua restaurante pe celalalt blog al meu.
      Mai este unul pe Calea Grivitei, insa nu stiu exact adresa si nici numele.

  2. multumesc, ams a ti scriu daca ajung sa le incerc 🙂

  3. wow, da’ ce bunatati ai infulecat voi pe acolo… ia, primim si o descriere mica?! 😀

  4. Arata exceptional! Si inteleg total de ce ti s-a facut asa foame 🙂

    • Si sa stii ca nici nu mi s-a intamplat sa mananc ceva care sa nu-mi placa acolo. Cred ca daca as locui la Istanbul m-as face cat usa.

  5. Hm, voi ati mai facut si altceva acolo in afara sa mancati? 😛

  6. Super, super, super! 🙂

  7. Pingback: À la recherche du temps perdu… « Noaptebunacopii's Blog

  8. Ai o invitaţie pe blogul meu. 🙂 Am trimis eu şi buzduganul (a se citi „ping-ul”), dar, pare-se, s-a rătăcit! 😦

  9. Ba da, conţine link spre aticolul cu Istanbulul.

  10. Aha,deci la Istambul!?superrr!!!
    Ce de bunatati,e interesant pentru noi care nu am fost!
    Astept urmarea cu multe amanunte!
    Week-end placut!

Lasă un răspuns

