Supa de linte (de post)

Supa de mai jos este facuta pe model turcesc. Bineinteles, la ce va asteptati de la Lady Io?

Ingredientele:

– o conserva de linte fiarta
– o ceapa rosie
– 4-5 rosii
– 3 ardei capia
– 7 spices (condiment arabesc, il puteti inlocui cu succes cu alte arome care va plac)
– o jumatate de lamaie
– sare, piper, ulei de masline

Pentru inceput, Lady Io a calit ceapa cu ulei de masline si un pic de apa.

Apoi a pus deasupra rosiile decojite si taiate in cubulete si lintea cu tot cu zeama din cutie. Apoi a mai adaugat un pic de apa, nu prea multa (cantitatea de apa e la alegere, in functie de cat de groasa vreti sa va iasa)

Dupa ce supa a dat in clocot, se striveste un pic lintea cu o lingura de lemn, se adauga ardeiul capia taiat cubulete si mirodeniile. Daca este necesar, se mai adauga si un pic de lamaie (sau se poate lasa lamaia deoparte, sa-si puna fiecare in farfurie)

Se mai lasa un pic sa clocoteasca, nu prea mult, apoi se ia de pe foc. Supa e gata, poftiti la masa!

PS Daca nu tineti post, cateva bucatele de bacon adaugate in acelasi timp cu rosiile va vor incanta.

10 responses to “Supa de linte (de post)

  1. Lumina invierii Domnului sa te calauzeasca pretutindeni. Iti doresc un Paste fericit si binecuvantat !

  2. Hmmm. Am înghiţit în sec la supa ta de linte! 🙂
    Mă bucur că am ajuns în vizită la tine! Nu mai scapi de mine, acum. 🙂

    Cu prietenie,
    Adele

  3. Si eu am inghitit in sec la supa de linte. O sa incerc varianta ta, pentru ca ma atrage mai mult decat ce am mai vazut eu. Dar eu o sa fierb lintea uscata, nu sunt adepta conservelor, daca le pot evita. Mi-a placut si articolul despre Istanbul, gazduit de Zazuza!

    • Sper sa-ti placa. Nici eu nu sunt adepta conservelor de obicei, insa nautul, lintea si fasolea mi se par foarte mancatoare de timp din punctul asta de vedere. Ma bucur ca ti-a placut articolul, Istanbulul este orasul meu de suflet, ma duc oricand cu placere acolo.

  4. A, suntem inca in saptamana luminata, asa ca multe ganduri bune, de bucurie, sanatate si iubire!

  5. Am s-o trimit pe Mama să citească. Zicea că a mâncat linte în copilărie. Linte cu afumătură. 🙂 A cumpărat de ceva vreme o pungă cu linte uscată şi apoi a tot ocolit-o prin cămară neavând o reţetă… 🙂

    • Si cand te gandesti ca odinioara lintea era considerata mancarea saracului… Mie imi place mult, este gustoasa, insa mult mai fina decat fasolea.

Lasă un răspuns

