Un desert intr-un minut

Daaa, deci nu e mare lucru, nu se poate spune ca gatiti daca faceti treaba asta. Practic, e un pic mai mult decat a decoji o portocala:

Luam portocala, o decojim, o taiem in rondele si le punem pe o farfurie astfel incat sa putem presara pe fiecare rotogol cateva fire de zahar brun. Apoi, scortisoara si/ sau cardamom, eventual si un strop mic-mic de bautura, ce va face voua placere si credeti ca se potriveste cu gustul portocalei.

Le lasati un minut-doua, pentru ca portocala sa-si lase zeama iar aromele sa se intrepatrunda si iata, un desert delicios dupa care veti linge, literalmente, farfuria:

7 responses to “Un desert intr-un minut

  1. delicios! ia sa fac si eu, ca tot am acum niste portocale bune bune, aromate cu n-am mai mancat de mult!

  2. Tu vad ca ai o pasiune pentru cardamom 😀 Iti place si cafeaua cu cardamom?

    • Nu beau cafea, probabil ca mi-ar placea altfel 🙂 I’m a tea person. Da, imi plac scortisoara si cardamomul foarte mult.

      ________________________________

  3. sa stiti ca si mie imi place cardamomul enorm! l-am descoperit pe cand ne pregateam de o lasagna cu dovleac si de-atunci e in premanenta la noi in dulap!

  4. ce e cu mancarea asta….?portocala e mai buna si fara scortisoara sau zahar brun asa k datio la wc…..pup…..

    • Draga mea, gusturile in privinta mancarii nu se discuta. Nu in aceeasi situatie sunt regulile de gramatica sau cele ale bunului simt. Atata vreme cat comentezi pe un blog, trebuie sa ai minima decenta de a respecta aceste reguli.

Lasă un răspuns

