Leapsa din farfurie

Belle de Jour i-a dat lui Lady Io o leapsa care o intreaba cam asa:

1. Care e madlena domniei voastre?
2. Dar baubaul din farfurie?

Iar raspunsurile suna asa:

Lady Io are madlenele ei personale: papanasii fierti, facuti de bunica ei.

Iar baubaul din farfurie (dar niciodata farfuria lui Lady Io) poate fi facut din conopida sau ciuperci. Brrrr!

Si pentru ca Lady Io nu se poate abtine, da mai departe leapsa catre Zazuza, Zana Maseluta, Morticia, Iulia si Miss Zebra. Ar mai fi dat-o si altora, dar au primit-o deja 🙂

 

11 responses to “Leapsa din farfurie

  1. 🙂
    super fain
    merci
    blogul de bucatariseala
    🙂

    • Multumesc de leapsa. Astazi ma duc sa vad daca bunica-mea e „in the mood” sa-mi faca papanasi. O sa-i spun ca tu esti capul rautatilor :-))

      ________________________________

  2. primit, raspuns, dat mai departe. multam ;)!

  3. asa cum am zis, daca ramanem in limite normale, nu ma sperie nimic, nici macar untura pe paine 🙂

  4. Ah, de-abia azi am vazut leapsa. Promit sa ma gandesc si raspund!

  5. Pingback: Doua lepse « Teambuilding cu piticii

  6. uite ca iau si eu leapsa:
    -am 2 madlene, placinta cu branza a la bunica,
    tort de casa cu ciocolata a la mama
    -reusesc sa ma sperie f tare legumele dar ma antrenez sa le inving. deja mananc brocoli (putin si cam fara pofta, dar mananc)

Lasă un răspuns

