La cumparaturi *

– Da care lapte sa iau? De 1,5 sau de ,5?

– Ia de 3,5, ca am nevoie pentru clatite. Si ia si o smantana.

– De care? De 12, de 15 sau de 25?

– Ia de 15, sa nu ne ingrasam prea tare.

– Au perlute de branza de 2 sau de 4.

– Ia-mi de 2.

Uneori parca vorbim despre suruburi, nu despre mancare. Cum ar fi aratat aceasta conversatie acum vreo 10 ani?

* astazi fara reteta. Dar stati pe aproape, ca vine, vine, vine, calca totul in picioare.

13 responses to “La cumparaturi *

  1. daca vrei lapte de 1.5 ii pui apa la cel de 3.5. Cei de la fabrica de lapte fac la fel, sunt sigura.
    Pt Ayran, m-am uitat pe o cutie : iaurt 45%, apa 55%

    • Inseamna ca iaurtul pe care il folosesc eu la azran este deja foarte diluat, pentru ca nu pun atat de multa apa.

      ________________________________

  2. Smântână, lapte, brânză? Abia aştept!
    Eu te-am vizitat dragă Lady Io, întrucât eram în căutarea unei reţete de pancove umplute cu cremă sau gem… Pancove? Adică gogoşele goale pe dinăuntru, de-alea ardeleneşti:)
    Missouri

    • Din pacate, nu stiu despre pancove si nu am facut niciodata gogosi. Dar promit sa ma gandesc si la retete de dulciuri cand ma intorc din concediu.

      ________________________________

  3. :)) Asa suntem si eu si sor’mea. Si stam cu jumatatile de ora in fata raftului sa ne uitam la grasimi, calorii si alte prostii. Greu! 😀

    • Si cand te gandesti ca probabil majoritatea sunt pacaleli. Nu mai spun ca toate lactatele degresate nu sunt deloc apropiate de starea lor naturala.

      ________________________________

  4. Lactatele cele degresate au o problema, in mod sigur. Mie, cel putin, iaurtul degresat imi face rau la stomac de adevaratelea. Si eu am un stomac de strut, pot manca aproape orice!

  5. Eu am auzit niste povesti de groaza cum ca unii producatori de lapte si iaurt duc inapoi la fabrica lactatele expirate, le mai „vantura” si le reambaleaza in alte recipiente cu data „corecta”. Si cica pe fundul cutiei scrie de cate ori s-a repetat operatiunea. Prefer sa nu ma uit, ca nu mai mananc nimic, si mie imi plac toate lactatele si branzeturile. 😐

    • Iar eu am auzit cum se sterg de pe oua datele de expirare. Sanatate curata! A, si painea care ramane nevanduta in magazine se macina si se coace din nou (ceva de genul asta) – aici e informatie la a nu stiu cata mana, deci nu bag mana in foc ca este asa.

      ________________________________

      • Mie informatia cu lactatele mi-a dat-o cineva care stie pe cineva care lucreaza la fabrica de ambalaje unde isi fac recipientele majoritatea producatorilor de lactate. Pe mine nu m-ar mira sa fie adevarat, inclusiv ce-ai povestit tu cu ouale si painea. Si cand te gandesti ca eu arunc din frigider ouale ramase daca trece o zi dupa termenul scris pe ele…

      • Ah, la oua uitasem sa precizez ca stiu tot de la cineva care lucra la o firma de distributie. Prin urmare, sa nu ne miram de toate bolile pamantului.

        ________________________________

  6. Din cauza voastra nu o sa mai mananc nimic :)) Post negru, dom’le!
    Apropo de iaurturile degresate, am vazut ca acum exista si cu 0% grasime. Cum 0%? Ce e aia? Apa cu ce? Colorant (in alb)? Bleah!

    • 0%? Nici un vreau sa ma gandesc ce mai ramane. Eu zic sa ne facem ferme ca sa avem ce manca putin mai sanatos (nu total, ca aerul si apa tot poluate sunt)

      ________________________________

Lasă un răspuns

