Tot broccoli, dar altfel

Cand a descoperit prima oara Lady Io aceasta leguma simpatica, a pus la cale o reteta foarte simpla, pe care o aplica din cand in cand:

– Fierbe apa intr-o oala si opareste broccoli

– separat, prepara urmatoarea compozitie: amesteca smantana cu oua si branza telemea rasa, in care adauga verdeturi de Provence (adica: rozmarin, cimbru, busuioc, oregano, eventual si menta) si piper

broc1

– il ia pe broccoli cel oparit si il taie in bucatele micute-micute, pe care le pune intr-o tava de yena, impreuna cu compozitia mai sus amintita.

broc2
– pune tava la cuptor pana cand se intareste, iar cand iese de acolo arata cam asa:

broc3

Il taie bucati. Se mananca nu foarte cald, ca sa puteti simti bine gustul ingredientelor.

12 responses to “Tot broccoli, dar altfel

  1. Drooling. Am zis cumva deja ca ador broccoli?!

  2. ps: o sugestie – pozele un pic mai mari, ca nu se vede nimic 😦

    • Da, parca ai mentionat ceva :-)) Despre poze, inca nu m-am prins de formatul de la wordpress, uneori le nimeresc, alteori nu… dar incerc sa le fac mai mari data viitoare.

      ________________________________

  3. E jenant sa declar ca nu am mancat niciodata broccoli? 😐
    Dar arata foarte yummylicious 😀

    • De ce sa fie jenant? Nici eu nu mancasem pana acum vreo 2-3 ani. Avand si ideea preconceputa ca seamana cu conopida, pe care nu o pot suferi, am evitat multa vremea intalnirea cu broccoli. Dar am descoperit ca e o leguma foarte simpatica.

  4. Mie imi place foarte mult sa mananc broccoli in orice forma, chiar si buchetele crude (bine spalate), dar cred ca ce ai pus in tava…. trebuie sa fie miam miam miam, papa bun!
    La urmatoarea incercare, asteptam un esantion doveditor!

  5. mihaela patrascanu

    reteta pt broccoli:
    se pune la fier si atunci cand incepe sa fiarba se adauga incetisor broccoli,dupa ce au fost spalati.intre timp intr-o tigaie se pune 2 linguri ulei masline cu 2 catei de usturoi batut in piua.dupa ce broccoli sunt gata se iau frumusel si se pun in tigaia cu uleiul si usturoiul,in apa ramasa de la broccoli se adauga pasta (ideala pasta scurta,nu spaghetti).se scurge pasta cu 2 minute mai devreme de timpul necesar si se salta in tigaie dupa care se adauga smantana.is deliciouss!!
    p.s.oricum mi se pare f deliciouss si reteta ta am sa o incerc,pare f apetitoare! :p

  6. mihaela patrascanu

    scz am probleme cu degetele pe tastatura:ma autocorectez:”se pune apa la fiert”…ok.

  7. mihaela patrascanu

    da se taie in ”buchetele”,asa le chem io..:))

Lasă un răspuns

