Mic dejun alaturka

Lady Io iubeste Istanbulul si mancarea turceasca.

De indata ce a gasit o reteta de mic dejun turcesc, s-a si apucat de treaba. Si-a suflecat manecutele ei de Lady si a purces la treaba.

Mai intai, a taiat o jumatate de ceapa. Apoi un ardei mare, rosu si gras, impreuna cu niste resturi de la un ardei mic, verde si iute. Apoi vreo sase rosii, pe care le-a despielitat si le-a facut cubulete.

ingrediente

Dupa ce toate acestea au fost gata, Lady Io a incins uleiul in tigaie, a pus ceapa si a lasat-o  sa se faca pana cand a devenit un pic transparenta. Apoi a adaugat ardeiul taiat. In cele din urma a pus rosiile, a adaugat sare si piper si a amestecat bine. Cand toata compozitia a inceput sa faca bulbuci, semn de adanca fierbere, Lady Io s-a pus pe spart. Oua. Patru oua, pe care le-a turnat deasupra si le-a lasat nemiscate sa se faca acolo.

tigaie

Rezultatul a fost delicios, ceea ce era de asteptat, fiind o reteta turceasca. Si daca vreti si un nume, iata: Manaman.

Lady Io ar prefera sa manance Manaman in timp ce priveste Bosforul si niste batrani turci ii canta la ureche ceva cantece de demult.

7 responses to “Mic dejun alaturka

  1. yummmmm! foarte bun! ceva asemanator facem si noi, da’ habar n-aveam ca e de la turci :)!

  2. vai ce bine arata…o sa vin mai des pe aici ai niste retete jos palaria,mai ales astea turcesti,interesante retetele de pe meleaguri straine…apropo io am fost in cuba dak ai chef de ceva retete cubaneze,cu cea mai mare placere…facem mix de remix!:))ce palaria mea…oricum complimente pt blogu bucataresc,n-am mai vazut la nimeni asa idee!!

    • O, dar eu nu sunt singura cu blogul bucataresc, uite in blogroll sunt unii care o fac mult mai bine decat mine. Si mai des. Ma bucur ca-ti place. Si da, ma intereseaza Cuba. Revin la ce ziceam la o alta postare: cred c-ar trebui sa-ti faci si tu un blog de gatit. Ai multe lucruri interesante de povestit.

      ________________________________

  3. mihaela patrascanu

    nu-s asa curajoasa sa fac blog de gatit nici timpul nu imi permite sincer…dar ador bucataria,sa inventez,sa incerc noi retete…imi place mult ,mult…deci iti imaginezi sa gatesti pe muzik clasica…o sa revin cu retete cubaneze…si zi-mi dak in romania se gaseste in comert”mascarpone”k am o reteta de innebunesti lumea..mascarpone e k o smantana groasa,provine din italia…ok sa imi dai de sire..papa!!

Lasă un răspuns

