Hoy, la verdad sobre Lady Io

Lady Io sólo quiere ser…una chica Almodovar

4 responses to “Hoy, la verdad sobre Lady Io

  1. hehehe… hazliu e ca acum ceva ani (destul de multi) ma uitam la niste filme d-astea, cu niste muieri cu niste vieti nebune, haotice, demente. imi placeau la nebunie. mai tarziu am aflat ca era Almodovar de vina pentru tot 🙂

  2. deci carele yo tambien quiero ser una chica Almodovar, dar cica sa nu ne grabim sa vedem imbratisarile, ca Almodovar nu mai e ce a fost cand cu Victoria Abril si alte fete…ma tot uit (in reluari) la filmele lui, ca sa-mi imbunatatesc spaniola. Am invatat multe injuraturi care aici nu-mi ajuta:)

    • Aoleu, pai ma intristez daca nici pe Almodovar nu ma mai pot baza… Oricum, nici ultimele n-au mai fost ca in perioada Victoriei Abril. A, si am unul care nu mi-a placut deloc – Mala educacion.
      Cat despre spaniola, imi amintesc ca faceam cursuri de spaniola la institutul Cervantes si ma mai intrebau diversi daca m-am apucat de spaniola ca sa inteleg mai bine telenovelele :-)) Intrebare care, evident, ma umplea de cele mai bune sentimente fata de interlocutor.

Lasă un răspuns

